Viata de noapte

Nu va asteptati sa va vorbesc despre cluburi…. ca habar n-am unde sunt alea, inca nu m-au dus parintii pe acolo; de fapt am eu o vaga banuiala ca nici ei nu mai stiu pe unde sunt. In schimb vreau sa va vorbesc despre viata de noapte a bebelusilor in general, a mea in speta. Eu de obicei dorm destul de bine noaptea, mai ales ca sunt in pat intre mami si tati🙂 Ma mai foiesc, mai imi caut suzeta, dar … dorm. Ei, dar se mai intampla si sa ma mai doara cate ceva sau pur si simplu sa am insomnii. Azi-noapte am considerat de cuviinta sa fac pauza de la 0h00 la 04h00. M-am distrat cu mami prin sufragerie, am dat cartile jos din biblioteca, am ros la niste jucarii… stiti voi treburi d-astea importante. Mami crede ca imi mai da un dintisor, cel cu numarul 8, ca tare mai balesc si sunt agitata si musc tot ce prind. Ei, vom vedea peste cateva zile.

Voiam sa va mai spun ca viata asta de noapte poate sa lase si urme vizibile. Eu, spre exemplu, am o faina julitura la buzita si in barbie. Dar cred ca o sa-mi treaca pana ma marit🙂 ca asa zice mami. Oricum, mai am eu prieteni care au inceput cu julituri, cazaturi, cucuie etc. Asa ca declaram deschis sezonul bushiturilor, cazaturilor, juliturilor, cucuielor, zgarieturilor si a tuturor “bubelor rele” ca doar prin asta invatam si noi.

3 Comments (+add yours?)

  1. cojocarii
    Feb 26, 2010 @ 13:23:39

    Of, puiut mic, sigur o sa treaca julitura aia! Ne pare rau ca a trebuit sa ai parte de asemenea evenimente. Stim ca asta inseamna ca oficial s-a deschis sezonul la cazaturi si alte mici accidente, dar speram ca acestea sa nu se lase cu urmari majore nici la tine si nici in sufletelul mamicii tale, careia cred ca nu i-a fost usor sa te vada cu buzita si barbita julite.

    Reply

  2. claraturcu
    Feb 27, 2010 @ 10:03:11

    gata, deja a trecut julitura. ce inseamna sa fii tanar!!!!

    Reply

  3. Mirela
    Mar 01, 2010 @ 22:48:09

    Offff,din pacate si noi am experimentat pe propria piele ce inseamna busituri ,lovituri si vanatai.Dar numai asa invatam.Pupam sa treaca repede!

    Reply

Leave a Reply

