Razboiul suzetelor

8 Comments (+add yours?)

  1. Mirela
    Mar 12, 2010 @ 14:22:56

    Vai,ce scumpa esti!sunt bune amandoua,asa-i?nu te poti hotari !😀

    Reply

  2. Goia Mihaela
    Mar 12, 2010 @ 17:34:03

    Vai … ce haioasa e!!! Buna asa … o vreau pe asta , ba pe asta, ba pe aia … M-am amuzat copios! Doamne ce minunatii mici si dragute!

    Reply

  3. claraturcu
    Mar 12, 2010 @ 21:35:18

    daaa🙂 una e suzeta de zi, de plimbari etc (cea tricolora) si cealalta e suzeta de nani. si nah, amandoua sunt bune tare!

    Reply

  4. cojocarii
    Mar 13, 2010 @ 09:10:08

    sigur in momentele alea ii parea rau ca are o singura gurita😀

    de la ce varsta i-ai dat suzeta?

    Reply

    • claraturcu
      Mar 15, 2010 @ 10:42:17

      scuze! n-am vazut intrebarea, decat acum. pai la inceput o refuza, nu voia deloc. dar dupa aceea s-au imprietenit cam pe la 4-5 luni. dar numai la nani. acu ar vrea tot timpul….

      Reply

  5. Bebe Mircea
    Mar 15, 2010 @ 10:29:19

    Eu nu am suzetă, nu mi-a plăcut. Dar după cum le schimbi tu pe astea şi nu te poţi hotărî, dacă vrei să scapi de stres, da-mi mie una şi gata!

    Reply

  6. claraturcu
    Mar 15, 2010 @ 10:40:50

    hihihi…. pai pe care sa ti-o dau ca nu ma pot hotari????🙂

    Reply

  7. Trackback: Suzeta? Latex sau silicon? « Blogul Cojocarilor

Leave a Reply

