Primavara-n parc

Ei…. nu v-am mai scris de cateva zile, dar asta fiindca am fost foarte ocupata. In weekend pe langa petrecerile pe care le aveam programate a mai aparut si ceva neprevazut : primavara. Si cum era s-o lasa asa, fara sa-i zic “Bine ai venit!” ? Drept urmare mi-am luat parintii de manute si i-am dus prin parcuri, sa-mi fac de cap cu soarele asta. Ce-a iesit? Vedeti mai jos… S-a lasat cu tobogane, leagane, balansoare, nisip, prieteni noi si ochelari de soare🙂

Va pup ca ma grabesc sa fug in parc si azi !

3 Comments (+add yours?)

  1. Mirela
    Mar 28, 2010 @ 13:53:25

    Tare serioasa esti ,erai absorbita de tot ce se intampla in jurul tau.Se vede ca te-ai distrat pe cinste.Bravo,Clara!

    Reply

  2. CautaBona.ro
    Mar 29, 2010 @ 16:56:02

    Daca tot aveti atata energie eu zic ca nu ar strica sa dati o fuga si pe la Zilele Dinozaurilor. Invitatii va dam noi🙂.

    Mai multe detalii despre campanie pe blogul nostru: http://www.cautabona.ro/blog/?p=243

    Reply

Leave a Reply

