Carucior sport

Purcedem in curand in cautare de carucior sport. Asadar rugam toate mamicile cu experienta sau orice fel de persoane detinatoare de informatii pretioase sa-si dea cu parerea in acest caz. Adicatelea avem nevoie sa stim cum trebuie sa fie rotile, spatarul, manerul, greuatea, pliabilitatea etc. Noi stim numai ca vrem sa aiba bara reversibila. Asteptam sugestii.

2 Comments (+add yours?)

  1. Mirela
    Apr 07, 2010 @ 22:30:38

    Din pacate eu nu am gasit nimic sport si usor care sa aiba si maner reversibil.Am avut inainte un bertoni rock’n roll care avea maner reversibil dar era greu tareeeee…14 kg.Acum avem un bertoni foxy,are doar 5 kg ,nu are maner reversibil dar imi place ca se pliaza f bn si usor,il pot inchide si deschide cu o singura mana,eu cobor de la etajul 3 cu fata intr-o mana si caruciorul in cealalta si jos il pot deschide tinand-o pe Anto in brate.Eu sunt multumita de el,e si destul de incapator pt pitica fata de carucioarele sport tip umbrela care imi dadeau impresia ca mai are putin copilul si pica de acolo.Bafta,sa gasiti ceea ce va doriti.Noi cautam acum masinuta gen tricicleta.

    Reply

  2. cojocarii
    Apr 09, 2010 @ 19:10:50

    noi nu stim sa dam sfaturi d-astea inca, insa experianta voastra ne va fi si noua utila. Sa ne spuneti si noua ce ati ales! … si de ce.

    Reply

Leave a Reply

