Simfonia Lalelelor

Ieri s-a deschis la Pitesti Simfonia Lalelelor. Am fost si eu azi pe acolo, asa in treacat. Dar voiam sa va zic altceva…. zilele trecute am invatat si eu sa miros floricelele si de atunci sunt pasionata de asta. Ia uitati aici poza faina cu mine, bineinteles.

A se nota ca dupa ce am terminat de mirosit floarea, am incercat in repetate randuri sa-i gust codita si apoi si petalelešŸ™‚

2 Comments (+add yours?)

  1. cojocarii
    Apr 18, 2010 @ 11:38:11

    Esti o dulceata, mica floricica! … dar eu cred ca mancarica lui mami e muuulllt mai gustoasa decat codita sau petalele floricelei pe care o mirosi.šŸ˜›

    de cativa ani imi tot propun sa merg si eu la Simfonia Lalelelor.. dar pana acum nu am reusit sa ma mobilizez… poate la anul va invata si Maria sa miroasa lalele .. unde alt undeva decat la Simfonia Lalelelor.

    Reply

  2. Raluca
    Apr 20, 2010 @ 17:47:30

    :))))
    minunat!
    chiar este o imagine de…. de maretie a lumii asteia…

    of Marie mica, ce mare te faci….

    Reply

Leave a Reply

