Viata de noapte – Partea a II a

Ufffff! Ce noapte! Ce copil marait! Ce copil insomniac! Ce de de toate am mai avut parte azi-noapte…. !

Pe langa raceala din dotare (si a Clarei si a mea) am avut parte de tuse zdravana (doar Clara) si de dureri de gingii (tot numai Clara).  As vrea sa va mai povestesc, dar nu prea mai pot si cred ca nici coerenta nu prea mai sunt. Deh, doar m-am trezit de la 04h30…. :(  Si de atunci nu am mai dormit decat 20 de minute pana la 07h00 cand s-a dat apelul de trezire de-adevaratelea.

So….. Good night and good luck vorba filmului. Adica somn usor mie si good luck sa adoarma si Clara!

4 Comments (+add yours?)

  1. Adina
    Apr 18, 2010 @ 16:07:43

    Sa va faceti bine repejor sa mergem la floricele impreuna!
    P.S.Vezi ca ai schimbat povestitorul😉

    Reply

  2. cojocarii
    Apr 18, 2010 @ 17:02:44

    Insanatosire grabnica amandurora…. iar tie, mamico, iti tinem pumnii pentru la noapte!
    Va pupam cu drag.

    Reply

Leave a Reply

