Remember

A fost odata, ca niciodata…. Un weekend de 25-26 aprilie 2009 in care urma sa-i hotaram micutei numele.

Dar, inainte de acest weekend, au fost 9 luni minunate de sarcina. Spun minunate pentru ca intr-adevar m-am simtit superb. N-am avut nici un fel de probleme. Am avut parte de clipe si sentimente unice, de dansuri in burtica la 5 jumate dimineata cand ascultam impreuna la maxim AC DC sau Scorpions.

Tot timpul aveam senzatia ca acolo, inauntru se ascunde ceva senzational, ceva uimitor, care ne va schimba viata pentru totdeauna.  Iar pentru acest minunat dar de la Dumnezeu noi trebuia sa hotaram un nume. La inceput taticul refuza orice varianta. Nimic nu era suficient de bun, cool etc pentru micuta lui. S-au iscat nenumarate dispute pe tema asta, care se sfarseau mereu cu “Da propune si tu ceva!” (venind din partea mea). Dupa lungi deliberari ajunsesem la Maria Letitia. Si o buna parte a sarcinii asa s-a numit burtica mea.

Insa…. si acum revenim la weekendul cu pricina, inainte de acest weekend mama mea imi tot spunea ca nu poate deloc sa se obisnuiasca cu acest nume (scuzati cacofonia). Iar taticul a promis ca in weekendul respectiv, care stiam ca va fi ultimul inaintea nasterii micutei stele, sa reconsidere toate variantele. Soarta a facut insa ca acel weekend sa-l petreaca chinuit de dureri de masele, deci nu s-a mai pus in discutie alegerea unui alt nume.

Cum am ajuns totusi la Maria Clara? Simplu, Clara era numele pe care mi l-am dorit dintotdeauna pentru fetita pe care as avea-o candva. Numai ca taticului nu prea ii suradea, el prefera cealalta varianta. Cum l-am facut sa accepte numele acesta? Ei, asta o sa va povestesc zilele urmatoare cand promit sa revin cu povestea nasterii.

In amintirea acelor clipe…

2 Comments (+add yours?)

  1. cojocarii
    Apr 25, 2010 @ 12:17:52

    ha! deci, si taticul vostru a fost chinuit de masele inainte de venirea pe lume a micutei voastre!!😀

    Baga repede continuarea ca murim de curiozitate!

    Reply

  2. Trackback: Povestea nasterii Clarei « Clara's Blog

Leave a Reply

