Ce-am mai făcut în ultimul timp

Mi-am luat şapcă

__________

Am mâncat cireşe

__________

Am trimis SMS-uri

__________

Mi-am luat pernă cu struţ (sau struţă)
care locuieşte într-un coteţ de căţel

__________

M-am spălat pe 8 dinţi (toţi adică)

__________

M-am jucat cu Alex (finu’ de la 8 )

__________

Am văzut factura de la Electrica

__________

Am învăţat de la naşa chestii folositoare

__________

7 Comments (+add yours?)

  1. povesteadarieinicole
    May 28, 2010 @ 10:15:09

    Buna.Sa va traiasca frumusetea asta mica cu ochi superbi!E o scumpa.Iar aventurile ei demne de urmarit🙂.Mare curiozitatea asta a celor mici😀.Pupici.

    Reply

    • claraturcu
      May 31, 2010 @ 22:02:46

      Buna Daria Nicole! Bine ai venit pe la noi🙂 Te mai asteptam si alta data.
      Intr-adevar curiozitatea n-are asemanare si nici leac. Dar tot raul spre bine, nu?

      Reply

  2. Bebe Mircea
    May 30, 2010 @ 22:44:59

    Bun. O groaza de activitati. O sa iti las numarul meu de telefon sa imi trimiti si mie SMS.Da sa stii ca daca e sa ne intalnim te perchezitionez sa nu cumva sa vii cu pistolul!

    Reply

    • claraturcu
      May 31, 2010 @ 22:01:15

      hehehe… cu pistolu nu vin ca e cam greu si inca nu m-a dus mama cu ea la sala sa fac si eu muschi🙂 dar nu-i problema ca vin cu dintii din dotare si stiu sa-i folosesc tare bine, asta daca nu esti pasnic si nu esti nici cuminte😛

      Reply

  3. Mirela
    May 31, 2010 @ 21:43:05

    Mai,Clara,dar se vede ca nu stai degeaba…ce de activitati…deci de la tine era mesajul ala si eu nu stiam…si la noi tot Antonia e responsabila cu factura de la Electrica.pupam printesica dintzoasa si ii uram mamicii succes maine in prima zi de serviciu .

    Reply

  4. alexandrescudaniela
    Jun 02, 2010 @ 09:42:58

    La multi ani, Mariei Clara! Este plina de resurse. Energie la maxim. Nu trebuie decat sa fie lasata sa-si faca de cap in explorarile ei aventuroase. Va imbratisam cu drag.

    Reply

Leave a Reply

