Ce-am mai făcut în ultimul timp – partea 2

IMG_2136-copy

Eu am vrut să fluier, fluier
____________________

DSCN0775

Mi-am luat accesorii de vara
____________________

DSCN0658

Am mituit-o pe mama
____________________

IMG_2241

Am văzut că păsările impăiate nu cântă
____________________

DSCN0629

M-am perfecţionat în sporturi extreme
____________________

IMG_2346

Iaaa uiteeeeeee… Tooort!
____________________

IMG_2267

Am dat de mâncare ierbii
____________________

IMG_2164

… şi înapoi la mama!
____________________

1 Comment (+add yours?)

  1. cojocarii
    Jul 01, 2010 @ 21:16:26

    🙂 ma bucur tare sa va revad. Pe amandoua!😉
    Clariciu este o domnisoara superba … care a crescut destul de mult de la ultima postare.

    Sper ca acum ati revenit de tot si ca ne veti si povesti in cuvinte nu doar in imagini ce ati mai facut in pauza de blogging.

    pupicim cu drag.

    Reply

Leave a Reply

