Granule de polen

La noi in oras au aparut weekendul acesta o gramada de tarabe pline cu de toate ale toamnei….

Facandu-ne obisnuita plimbare de weekend prin centru am cascat si noi gura la tarabele cu pricina. Pe mine cel mai mult m-au atras cele cu produse apicole. Si uite asa am ajuns sa cumpar granule de polen. Stiam eu ca sunt bune pentru intarirea imunitatii. Cu produsul in buzunar am ajuns acasa si am cautat pe google ce si cum. Adica am cautat in principiu, daca as putea sa-i dau si Clarei si care ar fi doza, cum se administreaza. Cam sarac google-ul in chestii din astea. Cel putin in lb romana, ce-i drept in engleza n-am avut inca timp sa caut, dar o voi face. Pana una-alta am citit ca mai sunt mamici care le-au dat copiilor sub 2 ani si anume cate o jumatate de lingurita rasa, dimineata, pe stomacul gol.

I-am dat Clarei azi de dimineata cateva granule sa vad daca le tolereaza, avand in vedere ca are teren alergic. Maine repetam figura tot cu cateva granule si daca totul e in rgeula ne apucam de cura cu polen, care apropos am citit pe undeva ca ar trebui facuta o luna si apoi faci pauza.

Daca stiti ceva despre asta, va rog bagati comentarii.

5 Comments (+add yours?)

  1. Trackback: Granule de polen - Ziarul toateBlogurile.ro
  2. cojocarii
    Oct 10, 2010 @ 23:39:38

    … ca de obicei nu stiu chestii d’astea de “copii mari” insa vreau si eu sa aflu, asa ca daca ai noutati, te rog revino cu informatii.

    Reply

  3. carmen
    Oct 14, 2010 @ 19:35:47

    mierea de albine si produsele apicole, in general nu sint recomandate la copiii sub 4 ani. Asta pentru ca pot deveni alergici si astfel de alergii sint greu de tratat. In principiu depinde de la copil la copil dar sincer as mai astepta.
    Pentru imunitate a aparut un produs numit Colostru si ai putea sa incerci asta pina una alta.

    Carmen

    Reply

  4. povesteadarieinicole
    Oct 19, 2010 @ 15:02:13

    Eu i am dat Dariei miere si a facut diaree.Asa am aflat ca unii copii nu o tolereaza f bine si poate sa apara diareea sau ca mierea se administreaza intotdeauna in lichide calde nu fierbinti, pt ca atunci mierea devine f toxica.Am renuntat momentan la ea.Dar depinde de la copil la copil , cum o tolereaza.

    Reply

  5. Jucarii
    Nov 14, 2010 @ 23:54:31

    Te invitam la un concurs pentru parinti si copii, lansat de Tara Jucariilor! http://www.tarajucariilor.ro/blog/concurs-castiga-jucarii-pentru-copii-cu-tara-jucariilor
    Data limita: 5 decembrie.

    Reply

Leave a Reply

